·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2026 10:22 Gerek var mı gerçekten?
Kitabı bitirdiğimde aklımdan geçen ilk soru bu oldu. Bütün bu sahip olduklarımıza, sahip olmak istediklerimize, doymak bilmeyen açgözlülüğümüze, bu kadar koşturmaya.
Hepi topu kaç yıl yaşarız ki…
Uygarlık, ilericilik adı altında yaşanmaya değer kılmaktan uzaklaştırdık mı hayatlarımızı? Sadece yaşamak gerek oysa, denizi, gökyüzünü, doğayı gerçekten hissetmek. Anda kalmak, kendimizi yaşamak.