+1111111111
Yalnız kalmaya ihtiyacım var. utancımı ve umutsuzluğumu sorgulamaya ihtiyacım var. Güneş ışığına ve kaldırım taşlarına yanımda kimse olmaksızın ihtiyacım var; konuşmaksızın, kendimle yüz yüzeyken yüreğimin müziği bana eşlik etsin yeter. Ne istiyorsunuz benden? Gözetleme merakınızdan iğreniyorum! Övgüleriniz beni aşağılıyor. Kimseye borcum yok. Sadece Tanrı'ya karşı sorumluyum ben - varsa şayet!"
Alıntı
··
6 +1'leme
·
3.905 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tanrı vardır merak etme. Olmasaydı Tanrı adını bile söyleyemezdin Henry.
Eniz ☭
Gönderi Sahibi
Hanginizin haklı olduğunu ölünce göreceğiz 😂
Insan en çok kendisiyle yüzleşmekten korkarmış ve zorlanırmış.
Eniz ☭
Gönderi Sahibi
Alone30 Katkı için teşekkür ediyorummm🙏❤️