Yalnız kalmaya ihtiyacım var. utancımı ve umutsuzluğumu sorgulamaya ihtiyacım var. Güneş ışığına ve kaldırım taşlarına yanımda kimse olmaksızın ihtiyacım var; konuşmaksızın, kendimle yüz yüzeyken yüreğimin müziği bana eşlik etsin yeter. Ne istiyorsunuz benden? Gözetleme merakınızdan iğreniyorum! Övgüleriniz beni aşağılıyor. Kimseye borcum yok. Sadece Tanrı'ya karşı sorumluyum ben - varsa şayet!"