Puan vermedi·372 syf.··
2026 69. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2026 10:22
Ülkemizin halı altına süpürülen, kan dondurucu en büyük sorunlarından. Kitapla ilgili çoğu kişi okudum ama bitiremedim, çok huzursuz edici diyor. Ama zaten bu kitaplar beğenilsin diye yazılmıyor. Bilinçlendirmek, uyandırmak için yazılıyor. Evet çok rahatsız edici konular ancak bitirmek zorundayız çünkü bu yaralar gerçek ve görülmek zorunda. Okuyacağız, okutacağız, hatta gözlerinin içine sokacağız ki bir şeyler değişsin. Haberimiz yoktu diyemeyiz. Ensest olaylar, mağdur çocuklar…Bu bir hastalık değil sapkınlık. Kitabı bitirdikten sonra daha farklı bakıyor bence insan etrafına. Zor ama güzel bir araştırma kitabı olmuş.
Kardeşini DoğurmakBüşra Sanay · Doğan Kitap · 20188bin okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.