Neil Gaiman
8.2/10 · 801 okunma
·
17 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu harika bir kitap işte. İyi okumalar. Sonra dizisini de izleyin derim :)
Başak
Gönderi Sahibi
Kitabın henüz başındayım ama bu muhteşem ikilinin kötü olma ihtimali yok. Dizisi olduğunu bilmiyordum, kitap bittikten sonra izlenecekler listeme ekliyorum o halde 😊