·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2026 18:48 Kitabın isminden yola çıkarak Jules Verne'nin İnatçı Keriban romanındaki gibi dünyayı dolaşacağımızı düşünmüştüm, alakası yok ama gerçekten konusu benim için sürpriz oldu çok da güzel oldu, beğendiğim bir kitaptı. Rüya üzerine kurulu hikayede bolca uyuyamayan ve uyanamayan karakterlerimiz var, her karakterin kendine has hikayesi hem de çok ilginç, güldüğüm yerler de oldu. Yazarın hayal gücüne hayran olduğumu belirtmek isterim. Leyla ile Mecnun dizisi vardı hani Metonya ülkesi falan aynen öyle de kitabı okurken kendimi hayal dünyasında buldum tavsiye ederim.