Galiba okuduğum romanlardaki kadınların zeki olmasını seviyorum.Bu romandaki kadın normal seviyedeki zekadan biraz yoksun,sürekli duygularıyla hareket edip başını belaya sokan cinsten.Bence çoğu zaman aptallık derecesindeydi.Beni o kadar sinir etti ki kitabı zorla bitirdim.