Herkese merhabalar :)
Eğer beni tiktokta da desteklemek isterseniz hesabım: @bookswithemir
1. cildi gibi hatta ondan daha akıcı bir ciltti ekstra yapmam gereken bir yorum olmadıkça incelemelerim diğer ciltlerde hep aynı olacak eğer bahsetmem gereken ekstra bir nokta olursa yine onlardan bahsederim.
Bu dediğim dışında seriye kesinlikle devam edeceğim aklımda birçok soru işareti oluşmaya başladı umarım hepsinin cevabını alabilirim ve umarım böyle devam eder.