Okurken beni paramparça etti. Pınar kür ile tanışma kitabım bu. Dili kalemi o kadar kuvvetli bir yazarmış ki. Okurken Melek'i olduğu yerden çekip almak istedim. Ne kadar zor güçlünün karşısında güçsüzün ses bulabilmesi. Mahkemedeki sessizliği, Yalçın'ın kurtarma çabasının bile asıl nedenini keşfedememesi. Bunun üzerine kurtulmak değil de sonunun asılmak olması. Kitap zaten 1980 li yıllarda yazılmış o döneme gerçekten ışık tuttuğunu düşünüyorum. Hala toplumumuzun kanayan yarası olan kadın istismarini tüm gercekligiyle işlemiş aslında yazar. Okurken yer yer gözyaşlarına boğuldum. Kitabın sonunda kitabını da savunmak zorunda bırakılmış yazar. Gördüğü muameleler buna gereklilik sunmuş. Uzun süre etkisinden çıkamayacağım kitabın.