Aylin Balboa'dan okuduğum ikinci kitap.
Hüzünlendim, bazı hikayelerde de kahkaha attım. Genel olarak keyifliydi.
Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde yatan bir kadın'ın yazdığı anı hikâyeleri desem sanırım doğru tasfir etmiş olurum.
Favorilerimi de şöyle iliştireyim: Kutu, Meşe Palamutları, Kramp, Düğün, Kamyon, Tavan.
#haziran #hikaye #öykü #okudumbitti