10/10
·152 syf.··
2026 41. kitabı
Şermin Yaşar hem yetişkin hem çocuk edebiyatında en sevdiğim yazarlardan biri. Çocuk edebiyatı eserleri hem çocuklara hem de yetişkinlere yönelik çok güzel mesajlar ve anlamlar içeriyor. Bu kitabı da öyle.. Bu da çocukluğunu yaşayamayan bir çocuğun hikâyesi. Tüm vakti ailesi tarafından planlanmış, her anı bakıcı gözetiminde geçen, kendi başına su dahi içmesine izin verilmeyen bir çocuk, tüm bunlardan bıkıp büyümeye, bir yetişkin gibi davranmaya karar verir. Keyifle okunacak bir kitap. Çocukları daha iyi anlamak isteyen ebeveynler de okumalı, empati kurmalı.
Çocuk Edebiyatı
Büyüdüm Ben!Şermin Yaşar · Kronik Kitap · 2026186 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.