Değerli okurlar merhaba,
Öncelikle Ümit Yaşar Oğuzcan'ın güçlü kalemi beni hiç bir zaman şaşırtmıyor. Öyle güçlü kalem ki. Aşka, sevgiye, özleme, beklemeye ve sevdaya dair her şeyi yazmış aşkı için.
Şöyle ki, kitapta her sayfayı çevirdiğimde aşkına duyulan, bir kadına duyulan özlem ve bir adamın aşkına olan ihtiyacını ve bekleyişini haykırmış.
Beni kitapta en çok etkileyen kısım Sahibini arayan mektuplardı. Her mektupta öyle içten ve derinden yazılmış bir özlem ve sevgi vardı.
Bir okur olarak sizlere tavsiyemdir. Duygusal, derin ve cümlelere büyük anlamalar yüklüyorsanız. Okuğunuz bir yazıda, kitapta ve şiirde her cümlenin altında sizleri yansıtan bir kelime ya da duygu varsa lütfen bu kitabı okuyun.
İyi okumalar,
Saygılarımla.
Aşka Dair NesirlerÜmit Yaşar Oğuzcan