Beklediğimden eğlenceliydi, bundan birkaç yıl sonra okusam belki cringe bulabilirim ama şu an kendimi tekrardan filmi izlediğim yıllardaki gibi hissettim. Keşke Bella reşit olsaydı, bir tek o konu aklıma yatmadı. Bazıları Edward 17 yaşında öldü diye etik olduğunu savunuyor ama bilemedim