Gerçekden potansiyeli olan bir kitap çok güzel düşünülmüş ama daha detaylı olamasını bekliyordum aynı zamanda kitabla daha unutulmaz bağ kurmabilmek için. Devam serisi olarak Bir kitap daha basıla bilirdi yada bu kitabı 600 sayfalık felan düşüne bilirlerdi. Kısa olması çerezlik gibi hiss etdirdi. Yinede hoşuma gitdi akıcıydı. Yazarı tebrik ediyorum, ilk kitabı olduğunu düşünürsek iyi iş çıkarmış!