Roberto Bolano
8.1/10 · 386 okunma
·
41 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yeryüzünde şu kitabı okuyup 4 puan vermiş tek okur olabilirim Gönül. Tabiri caiz ise resmen baydı beni... Aynı izlek ve temalarda çok daha iyilerini okuduğum için olsa gerek, bana oldukça gereksiz ve şişirilmiş geldi. Yorumlardan etkilenmeyeceğini bildiğim için yazıyorum, yoksa yazmam vallahi 🤣 Senin ne düşüneceğini de merakla bekliyorum şurada köşemde♡
Gönül.
Gönderi Sahibi
Latin Amerika'dan çok iyi kitapar okudum. Çıtam yüksek haliyle. Bence de bu durum kitapları zorluyor, bize geç kalmış oluyorlar:)) Bolano ile tanışma kitabım. Latin Amerika'da iki damar var bence. Biri beni heyecanlandırıyor. Biri de "Normal Amerika" gibi göründüğü için beni itiyor. Bakalım hangisi...