Yeryüzünde şu kitabı okuyup 4 puan vermiş tek okur olabilirim Gönül. Tabiri caiz ise resmen baydı beni...
Aynı izlek ve temalarda çok daha iyilerini okuduğum için olsa gerek, bana oldukça gereksiz ve şişirilmiş geldi. Yorumlardan etkilenmeyeceğini bildiğim için yazıyorum, yoksa yazmam vallahi 🤣 Senin ne düşüneceğini de merakla bekliyorum şurada köşemde♡