Herkese merhabalar :)
Eğer beni tiktokta da desteklemek isterseniz hesabım: @bookswithemir
Diğer ciltlerine kıyasla 1 puan kırmamın nedeni diyalogların baloncuklarının sanki diğer ciltlerine göre daha küçük olmasıydı. Tek karede bile o kadar fazla diyalog sıkıştırılmıştı ki okurken diğer ciltlere kıyasla biraz dikkatim dağıldı.
Seri güncellemesi: Animesine de başladım manga ile eş zamanlı şekilde ilerliyorum.
3-4 kez tekrar tekrar animesine başlayıp gayet beğenmeme rağmen başına oturamadığım için bir türlü bitiremediğim o serinin sonunda mangasını okumaya karar verdim...
Umarım bu sefer bitirebileceğim :') Aslında izlerken de çok keyif almıştım fakat maalesef bir şeyler izlemek konusunda okumak kadar pek iyi değilim o yüzden mangasından devam edeceğim seriye en azından birkaç cilt ilerleyip o şekilde animesine geçmeyi düşünüyorum.
Animesinden de keyif almıştım aynı keyfi mangadan da aldım ki ayrıca manganın çizimlerine de bayıldım gerçekten çok güzel çizimleri.