·476 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 16:56 Okuduğum ilk Sezgin Kaymaz kitabı ve son zamanlarda da okuduğum en mükemmel romandı sanırım. Bir dantel gibi işlenmiş olay örgüsü, içinde çok fazla karakter olmasına rağmen bir kez bile bu kimdi şu kimdi diye geri dönüp okutturmadan muhteşem bir şekilde o karakterlerin birbirlerine bağlanışı, hayatı - ölümü, inancı - inançsızlığı, vicdanı - vicdansızlığı, gülmeyi - ağlamayı bir arada kusursuz bir şekilde sunuşuyla kusursuz bir eser. 10 numara 5 yıldız.