Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 18:29 Kitabı çok severek okudum. Herhalde şu an için okuduğum en iyi kitaplar da 2. Sırayı alabilir. Hikayesi güzeldi. Küçücük yaşına göre bir sürü deneyimi ve duyguları olan küçük bir çocuğun hikayesini anlatıyor. Bazı noktalarda sürekli yaşı belirtilmeseydi derdim ki bunu yaşayan yetişkin biri. Gerek merakı olsun, gerek zekası. Kitaba başlarken bu kadar beni kendine çekeceğini düşünmediğim bir kitap oldu.