·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2026 19:18 Yalnız Seni Arıyorum kitabını okurken, Orhan Veli’nin sadece şair yönünü değil, duygularını ve özel hayatını da yakından görme fırsatı buldum. Mektuplar oldukça samimi ve içten olduğu için sanki yazarla sohbet ediyormuş gibi hissettim. Özellikle Nahit Hanım’a karşı hissettiklerini açıkça ifade etmesi, Orhan Veli’nin duygusal dünyasını daha iyi anlamamı sağladı. Bu yüzden kitabı ilgi çekici ve etkileyici buldum.
Kitabı genel olarak çok beğendim ancak Nahit Hanım’ın mektuplarının da kitapta yer almasını isterdim. Sadece Orhan Veli’nin yazdıklarını okuyunca olayları ve duyguları tek taraflı görmüş oluyoruz. Nahit Hanım’ın düşüncelerini ve hislerini de okuyabilseydik, ilişkilerini daha iyi anlayabilirdik. Buna rağmen kitap, Orhan Veli’yi daha yakından tanımak isteyenler için oldukça değerli ve keyifli bir eser.