Puan vermedi·276 syf.··
2026 40. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 21:54
Bu dünyada hiçbir düşmanım yok, çünkü en çetin kavgaları kendi içimde yaşıyorum demişti başta kahraman . Çok haklıydı kendi kendini yedi bitirdi..Bir adının olmadığını şuan farketmiş olmam dışında beni çok da şaşırtan bir kitap olmadı . Tarık Tufan a olan sevgimi bu kitaptan bağımsız tutmak istiyorum . Güzel alıntılar yaptığım akıcı bir kitap oldu ama Gece Açan Çiçekler i yada Âşıklara Yer Yok gibi kitapları okuduysanız bunu beğenmeyebilirsiniz . Şeyh babanın yanından ( ki bence adam ona her zaman çok iyi davrandı ) ayrılıp bir çöküşe giden hayatını anlatıyor , edayı sevdi ama ona da değmezdi , hiç beklemiyordum ama bu hikayede tek mutlu olan Rüstem oldu .
Alıntı
Şanzelize Düğün SalonuTarık Tufan · Doğan Kitap · 20248,7bin okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.