Okurken kitabın bir çok yerinde yazar ne demek istiyor,ne mesaj vermek istiyor ,burada ne gibi bir mesaj veriyor ?..diye diye bol bol anlam sorgulaması yaptım okurken .Bazı bölümlerinde okurken midem bulandı açıkçası çok yutulur şeyler değildi .Okurken lezzet alamadım daha önce veba gecelerini okumuştum tekrar kendi içimde şans vermek istedim ama yanıtsız kaldım.Bana fazla abartılıyor gibi geldi bu kitap açıkçası...
Orhan Pamuk