·220 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2026 02:09 Bu roman bir annenin hikayesi olarak başlıyor ama okudukça aslında yazarın biyografisiyle aynı çizgide ilerlediğini anlıyorsunuz. Bir kız çocuğunun, psikolojik sıkıntılarla boğuşan annesini anlama çabası. Annesini yargılamıyor, aklamıyor da. Onu her şeyiyle kabul ediyor. Duygular, örtük ve gösterişsiz, neredeyse matematiksel bir netlikte ama bu durum beni daha fazla etkiledi. Özetle, "Birini anlamak, onu haklı çıkarmak değildir."