Puan vermedi·144 syf.··
2026 4131. kitabı
İlişkiler ve insan duyguları üzerine kurulu, akıcı ama aynı zamanda düşündüren bir roman. Kitabı okurken sanki bir erkeğin hayatından geçen kadınlara ve o ilişkilerin bıraktığı izlere tanıklık ediyormuş gibi hissettim. Sebastian’ın anlatımı oldukça sade ve akıcı. Hikâye çok büyük olaylara dayanmıyor; daha çok karakterlerin duyguları, ilişkileri ve zamanla değişen hisleri üzerine kurulu. Bu yönüyle biraz sakin ilerleyen ama insanı içine çeken bir kitap. Özellikle karakterlerin iç dünyası güzel yansıtılmış. Kitap boyunca farklı kadın karakterler üzerinden aşkın, bağlılığın ve bazen de geçiciliğin nasıl yaşandığını görüyoruz. Bazı bölümlerde kendimi karakterlerin duygularını sorgularken buldum. İlişkilerin karmaşıklığını oldukça gerçekçi bir şekilde anlatmış. Benim için keyifli ve akıcı bir okuma oldu. Çok büyük bir olay örgüsü bekleyenler için biraz sakin gelebilir ama insan ilişkilerine odaklanan romanları sevenler için güzel bir kitap.
FemeiMihail Sebastian · Fihrist Kitap · 202424 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.