·600 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 20:42 Serinin en iyi kitabıydı. Aktı resmen okurken, olan olaylar çok doyurucuydu.Sonunda kuzeye girdik Jon Lord kumandan oldu ve küçük şeytan sen yazılmış en iyi karaktersin ulan helal sana. Oh beee hikaye bundan sonra daha da çok akıcak. Ve Catelyn ah Catelyn bi ölmedin aq öl artık öllllllll