7/10
·64 syf.··
2026 96. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 23:22
Zweig'ın bu kitabı ilk başlarda biraz Satranç kitabına benzediği için açıkcası beğenmeyeceğimi düşündüm. Çünki satranç kitabını okuduğum zaman sevememiştim nedense ancak yazarın diğer kitaplarına da şans verip artık Zweig okumaya karar vermiştim. Dediğim gibi başlarda biraz ona benzesede biraz sıkıcı olsada sonra kitaba kaptırıyorsun kendini. Karakter olayları öyle bir anlatıyor ki kitap içine çekiyor resmen sizi. Hikaye güzeldi ama verdiği mesajı anlamadım, tabii klasik olduğu için her bir kitap mesaj vermeli değildir ama ben bu kitapdan öyle bir şey beklemiştim. Tek sevmediğim şey Zweig kitaplarında çoğu zaman karakter ismi olmaması. Bu zamana kadar okuduğum çoğu kitabı öyleydi en azından. İsim olmadığı için arada kimin konuştuğunu karıştırıyorsunuz çünkü. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim >3
1000Kitap
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.