·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2026 17:20 Son kitaba başladığımda ilk hissettiğim, birinci kitapta çizilen aile portresinin geçirdiği değişimin şaşkınlığı oldu. Üçleme boyunca Necib Mahfuz, İngiliz işgali altındaki Mısır'ın, eski haline göre, nasıl değiştiğini o kadar ustalıkla anlatmış ki, sanki Kahire çocukluktan yetişkinliğe geçen bir insanmış gibi hissettim. Şehrin büyüme sancılarını, büyüdükçe kaybettiği masumiyetini film gibi izledim sanki. Çok güzel bir üçlemeydi. İyi ki kitaplığıma eklemiş ve okumuşum.