·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2026 09:11 •Kitap fazlasıyla gerçeklerden ibaret.Zaten gerçek bir hikaye olması şaşırtıcı değil.Okurken çok fazla sinir krizi geçirdim.Kadınların üzerindeki baskı,hayat mücadelesi,eşitsizlik,şiddet,istismar,güvensizlik bu kitapta tüm gerçekliğiyle anlatılıyor.Geçmişte ve günümüzde hala böyle gerçeklerin var olması o kadar içler acısı ki.Kitapta bile okumakta zorlandığım şeylerin yaşanmış olması çok iğrenç,dayanılmaz bir his.
•Herkesin okumasını tavsiye ediyorum.Zaten akıcı bir kitap.Daha ilk sayfaları okurken yazarı seveceğimi biliyordum,böyle çarpıcı ve farkındalık kazandıracak bir hikayeyi o dönemin şartlarına rağmen kalem alması çok büyük cesaret.Tebrik ederim.Tek eleştirim şu olabilir kitabtaki bazı kısımlar tıpatıp aynıydı,kopyalayıp yapıştırmışlar yani,editörün hatası mı bilmiyorum,o kadar da önemli değildi tabi koskoca hikayenin yanında.Bu kadar.Teşekkürler!