Puan vermedi·303 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 00:00 Kitabın her sayfasını evet şimdi bir şeyler olacak bir şeyler yaşanacak diye çevirdim fakat olmadı. Olay örgüsü beni içine çekemedi. Düşünce yazısı olduğunu varsayarsam "Bir fikir vermeye çalışmış diyebilir miyim? Diyemem. Olay örgüsü çok ince düşünülmüş, dahice diyebilir miyim? Diyemem." Sonuç olarak kitap hakkında çokça şey diyemiyorum. Çünkü romanlarda biraz edebi cümleler, içimi saran, beni büyüleyen kelimeler olması gerekliliğine inanıyorum. Evet konusu dikkat çekici ve 21. yüzyılın kitabı seçildiği için özellikle okumak istedim. Fakat benim için bir hayal kırıklığıydı. Bitsin ve kurtulayım diye çevirdim sayfaları.
Üzgünüm...
Kitabın içerisinde gerçeklerin direk gerçek olarak anlatılışı sanırım beni rahatsız etti.