Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 14:35 Yazardan okuduğum ilk kitap, dili ne kadar akıcı ise duygusu da aynı oranda ağır diyebilirim. 33 Yaşında matematik öğretmeni karakterimiz akciğer nakli bekliyor ve uygun organ bulunamazsa hayata veda etmek zorunda kalacak. Bu bile yeterince trajik ancak karakterin başka sorunlarına da ortak oluyoruz okurken. Neredeyse yaşamının en başından olduğu yaşa gelene kadar olan süre içerisinde dolaşıyoruz. Farklı anılar arasında dolaşırken sade bir dil kullanmış yazar, daha doğrusu bilinç akışı ile tamamen düşündüğü şekliyle bize aktarmış. Hem bu kadar yalın bir şekilde anlattığı için hem de yaşananların trajik olması nedeniyle duygusal açıdan okuru oldukça etkileyen bir eser.
Bir kitabı okurken anlatılan olaylarla empati kurarız ve üzülürüz ancak belli bir mesafeden hissederiz bunu öte yandan benzer bir tecrübeyi yaşadıysak bu üzüntünün bir adım ötesine geçer, acıyı kalbimizde hissederiz. Bu kitap da benim için onlardan biri.