Ne kadar derin, hisli ve edebiyatın birleştirici gücünü yansıtan bir değerlendirme yapmışsınız. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Sizin de vurguladığınız gibi, politik söylemlerin ve "kullanışlı malzeme" haline getirilen acıların ötesine geçip oradaki insanların ruhuna dokunabilmek ancak böyle güçlü eserlerle mümkündür.