Kitap yazarın hayatını anlatıyor ve en üzücü nokta da bu. Bem Osamu Dazaiyi bu kitapla tanıdım ve iyi ki de tanımışım. Yaşadıkları gerçekten insanı ağlatacak türden. Ve sosyal medyaya bakarsanız birçok kişinin sonda ağladığını görürsünüz. Onun haricinde yazım dili ve hikayesi sürükleyiciydi. Bende yeri çok ayrı. Benim hayatımın, kitaplarımın dönüm noktası diyebilirim. Zira bu kitapla ben çok daha fazla klasikleri sevmeye başladım. Ve okudumaya şans verdiğim için de çok mutluyum.