·120 syf.····Okunma: 26 Haziran 2026 20:13 Kitabı alırken aslında istediğim şey, Gazali, Farabi gibi ünlü alimlerden esinlenmek, ve onlar aracılığıyla hakikati aramaktı. Lakin okurken tam bir hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. Madem kitap Farabi'nin değildi. Sadece Farabi'nin üç beş ünlü sözünü koca bir sayfaya yazacaktınız o zaman neden yazarı Farabi'ymiş gibi kitaba bastığınızı merak ediyorum doğrusu. Bu bir insan aldatmacasıdır halbuki kitapta basit ve sıradan düzeyde insanı aldatmanın ahlaken uygun olmadığını dile getirmişken bunu yapmak çok gülünç doğrusu. Farabi'yi inceleyen kişinin yazı dilini beğenmedim. Oldukça bayağı, tekdüze ve hatalarla doluydu. Üstelik kitabın editörü birçok kelimeyi yanlış yazmış. O duruma da ayrı sinirlendim. Benim için bu kitap para ve zaman istafından başka bir şey değildi. 2 puanı da Farabi'nin içerikle alakası olmayan sözlerine verdim. Ona saygımdan yani yanlış anlaşılmasın. Genel olarak vasat bir kitaptı. Almanızı tavsiye etmiyorum.