·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2026 17:20 Insana yaşama hakkı ekonomik tüketimine göre verilse, üretmediğinde, tüketmediğinde, yaşlandığında veya zor bir hastalıkla mücadele ettiğinde bu hak elinden alınsa ne kadar ürpertici olur. Roman bu fikirle başlayıp sistem eleştirisi olarak devam eden bir distopya. Bazı karakterler daha derin işlenebilirmiş. Bunun dışında beğendiğim bir okumaydı.