Yazarın kalemiyle bu kitabı sayesinde tanışmış oldum. Akıcı bir işleyişi ve olay örgüsü var bu seri kitabının. Yazar engellerinde istenildikten sonra gayette aşılabileceğini anlatıyor. 11 yaşındaki Melody karakterinin zor, bir o kadarda mücadele gerektirecek yaşam hikayesini içtenlikle gözler önüne seriyor yazar. Kitabın ikinci serisi olan İçimdeki Melodi kitabını da okuyacağım.