Benim için farklı bir okuma deneyimi oldu; Kitap; abisi ile Suzan arasında geçen aşka 3.kişi olarak kendini dahil eden Derya’nın kendisiyle yüzleşmesini, başkasının gözünde nasıl göründüğünü eş zamanlı olarak iki günlük üzerinden anlatıyor. Bence Suzan’ın aşkı sadece abisini değil, Derya’yı da ezdi. Bu hikayede yanan Suzan olmuş gibi geldi bana ama birde okuyup siz değerlendirin.