·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2026 15:26 Bu kitapla tanıştığım bu yazardan ziyadesiyle etkilendiğimi itiraf etmem gerek. Gayet düşük bir beklentiyle başladığım bu kitap, beni hiç olmayacak şekilde tepetaklak etti. Tasvirlerinin ve duygu durum betimlemelerinin güzelliği ve özgünlüğü beni mest etti. Hafızanın labirentlerini nasıl da tatlı tatlı yedirdi, ters köşelere nasıl da zarafetle yatırdı, şaştım kaldım. Tüm kitaplarını okuma arzusuyla yanıp tutuşuyorum resmen. Çok çok memnun oldum tanıştığımıza bayım :)