Katılıyorum Elzem egoistin tekiydi sürekli kendini düşünen zeki karakter olarak gösterildi birde sürekli aslında güçlü ama kendini başkalarına saf olarak gösteriyor olayı vardı o da çok sinir bozucuydu. Kitaptaki karakterler genel olarak iticiydi. Ellerinize sağlık çok güzel yazmışsınızzz💗