Öyle bir kitap karakteri düşünün ki hem gıcık oluyorsunuz, hem empati kurup üzülüyorsunuz, hem hak ettin bunu aslında dedikten sonra keşke yine de böyle olmasaydı diyorsunuz. Yani okuyan herkeste aynı şey oldu mu bilmiyorum ama bende tam olarak böyle oldu. Ayfer Tunç 'un dilini, anlatış biçimini çok sevdiğim için bu kitabı da severek okudum. Birkaç saatte okuyup bitirebileceğiniz bir kitap olmuş. Kitaptaki en sevdiğim alıntıyla bitirmek istiyorum.
" Kimin hayatında yanlış yaşanmış bir aşk yoktu ki?"