Yorum kalabalığı yapmak istemediğimden ayrıca yazıyorum NORMALDE 2 GÜN ÖNCE ATTIM MESAJ 1K GÖNDERMEMİS.
Önemli olan yaptığın netten çok sıralaman. Bu nedenle çok üzerine düştüğün ayt fiziği yeterince yapamasan bile senenin zorluğuna göre yaptıklarınla seni epey ileri atma şansı var.
Ayrıca ösym sistematik bir sınav olduğundan bir sene yığılmalı geçtiyse (25) diğer sene sınav daha seçici ve zor yapılır (26). Zor olunca da hâliyle sıralamalar gevşer. Yani bu sene istediğin üniye girebilme ihtimalin çok yüksek ki bence gireceksin bile. İNŞALLAHH emeğinizin karşılığını alacaksınız.
🥹🫶
Allah bir daha da kimseyi mezuna kalma ilettiyle sınamasın valla cokzor 😔🙏🏻