elif

@elfifi
Yaşar Kemal
8.6/10 · 15,7bin okunma
·
174 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yorum kalabalığı yapmak istemediğimden ayrıca yazıyorum NORMALDE 2 GÜN ÖNCE ATTIM MESAJ 1K GÖNDERMEMİS. Önemli olan yaptığın netten çok sıralaman. Bu nedenle çok üzerine düştüğün ayt fiziği yeterince yapamasan bile senenin zorluğuna göre yaptıklarınla seni epey ileri atma şansı var. Ayrıca ösym sistematik bir sınav olduğundan bir sene yığılmalı geçtiyse (25) diğer sene sınav daha seçici ve zor yapılır (26). Zor olunca da hâliyle sıralamalar gevşer. Yani bu sene istediğin üniye girebilme ihtimalin çok yüksek ki bence gireceksin bile. İNŞALLAHH emeğinizin karşılığını alacaksınız. 🥹🫶 Allah bir daha da kimseyi mezuna kalma ilettiyle sınamasın valla cokzor 😔🙏🏻
elif
Gönderi Sahibi
Irmak GOOD JOB KYLIE YOUR DOING AMAZING SWEETIEEEEE kraliçe🌹loveyou💋🫶🏻
elif
Gönderi Sahibi
tekrar mezuna kaldık😔🙏🏻hep üzerine düştüğüm ayt fizikten, sene boyu yüzüne bakmadığım ayt biyolojinin yarısı kadar bile net yapamamak çok koydu malsef fiziği batırmışım