·160 syf.····Okunma: 27 Haziran 2026 21:28 Kötü bir kitap değildi ama biraz abartılmış bence. Köklü bir erkek lisesindeki bir grup öğrencinin ve onları etkileyen idealist, farklı bir öğretmenin hikâyesi anlatılmış. Sonu acıklı bitiyor.
İpucu
Neil'in, babası oyuncu olmasına izin vermediği için intihar etmesi çok üzücüydü. Çocukları istemedikleri mesleklere zorlamamak lazım.