"Kalbin tecellisi gözlerdedir,gözlerinden okuyor,göz gözü görmez bir hayat karanlığında gizlemeye çalıştığım kelimeleri...¹¹⁴"bu ve buna benzer o kadar güzel cümleleri var ki son zamanlarda okurken en keyif aldığım kitap oldu diyebilirim Tarık Tufan'ın kalemini çok seviyorum Geç Kalan da yanıltmadı beni,aşkı,kaybetmeyi,kaybolmayı,yaralarını şiirli kelimelerle anlatmış ve gerçekten 'dokunduğu yer sızladı' okuyunuz pişman olmayacağıza eminim kitapla kalın...