Tarımla ilgili bir kitap olması ilgimi çekmişti. Kendi bahçemde de aktif kullandığım kimyasaldan uzak, doğayala iç içe bir tarım yöntemi üzerine güzel bilgiler mevcut. Benzeri bir kitap da öğrencisi tarafından yazılmıştı. Temel mantık aynı elbette. Doğayı taklit et, olabildiğince insan müdahalesinden kaçın. Bırak doğa kendini tedavi etsin.
Kitabın edebi boyutu yok elbette. Kısa notlar halinde net bilgileri yazıp aynı kitabı kısa bir dergi olarak da yayınlayabilirlerdi. Elbette ticari kaygılar vardır. Ama kısa bir özet yeterliydi. Bir kereye mahsus olarak okunur.