Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 28 Haziran 2026 10:33 Reşat Nuri’nin okuduğum üçüncü kitabıydı ve yine beni yanıltmadı. Anlatımı akıcıydı.Aşkın sadece sevmekle bitmediğini; gururun, yanlış kararların ve suskunlukların insanın hayatını nasıl değiştirebildiğini çok güzel anlatmış. Bazı yerlerde karakterlere kızdım, bazı yerlerde de onları anlamaya çalıştım. Kitabı bitirdiğimde içimde buruk bir his kaldı. Uzun süre aklımdan çıkmayacak gibi duruyor.Ben çok severek okudum, bence bir şansı hak ediyor.