7/10
·210 syf.··
2026 1. kitabı
Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Hayatın içinden, oldukça tanıdık ve hepimize değen bir meseleyi konu edindiği halde, okuması keyifliydi. Edebiyatın gücünü yazarın kaleminde hissettiğim hem içsel hem fiziksel bir yol, bir iyi olma hikayesiydi.
Her Şey Normalmiş GibiGaye Boralıoğlu · İletişim Yayınları · 2025131 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.