Ayten Keser
@Ayteniko
Takip Et
7/10
·
210 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 1. kitabı
Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Hayatın içinden, oldukça tanıdık ve hepimize değen bir meseleyi konu edindiği halde, okuması keyifliydi. Edebiyatın gücünü yazarın kaleminde hissettiğim hem içsel hem fiziksel bir yol, bir iyi olma hikayesiydi.
Her Şey Normalmiş Gibi
Gaye Boralıoğlu · İletişim Yayınları · 2025
131 okunma
6 beğeni
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap