Okunması çok zor ama okunması zorunlu bir kitap. İnsanın konfor alanını dağıtıyor. "Adalet" ve "merhamet" kavramlarını sorgulatıyor. Bitirdiğimde hissettiğim o ağırlık, vicdanımda kalan yaralar, bir daha asla dünyadaki eşitsizliklere aynı gözle bakamayacağım.