8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2015 37. kitabı
Sonunu az çok tahmin edebildiğim halde yine de iki gözüm iki çeşme ağlattı beni.Canan Tan'ın okuduğum ilk ve tek kitabı. Sade ama içten anlatımıyla birçok kişinin neden bu yazarı beğendiğini anlayabiliyorum. Ben yeğenimin okumasını istediğim için aldım ve gözüne sokana ve ona okutana kadar da elimde gezdirdim. Çünkü bazen uyuşturucu kötüdür, e', kaka demek yetmiyor gençlere daha fazlası gerekiyor. O nedenle Canan Tan'ın piyasanın ihtiyaçlarını görerek üzerine eğilmesini taktir edip,teşekkürü borç bilirim...
Edebiyat
Eroinle DansCanan Tan · Altın Kitaplar · 201221,6bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.