Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Dostoyevski diyor ki ,, Hepimiz onun Palto‘sundan çıktık’’. Dönemin brokrasisini, sefaleti, eşitsizliği, yoksulluğu anlatırken hem ülkesinin hem de çağının sınırlarını aşıyor yazar bu küçük eseriyle (Küçük eser, büyük etki). Edebi kurgusu, karakterleri ele alış biçmi muazzam bir klasik eser. Yazar okuru vicdanıyla başbaşayken bile yalnız bırakmayacak kadar da kolluyor üstelik. Haydi arkasından Ölü Canlar’a.