7/10
·197 syf.··
2015 107. kitabı
Genel olarak bakıldığında kitap çabuk ilerliyor. Hikayesi pek abartılı olmasa da yazarın dili akıcı, basit, vasat cümleler yok. Memet`in iç savaşları, düşünceleri insana olduğu gibi yansıyor. Beğenmediğim kısım benden kaynaklanıyor galiba. Küfür çoktu. Ben " asil " kitapları severim. :) Bunun için çok seçiciyimdir. Bilmiyorum belki normaldir ama ben kaldıramadım... Keyifli okumalar.
Edebiyat
Bu İşte Bir Yalnızlık VarTuna Kiremitçi · Kırmızı Kedi Yayınevi · 20132,651 okunma
··
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.