Eğer reenkarnasyona inanmıyorsanız bu kitabı beğenmemeniz çok normal. Yazar bu kitabında kendi kişisel kimliğini bulma yolunda yaptığı yolculuğu anlatıyor. Paulo Coelho nun en beğendiğim ve beni kitaplarına çeken yönü konu itibariyle ne kadar cılız olduğunu düşünsem de altını çizip üzerinde düşünecek cümlelerinin fazla olmasıdır. Elif konusuyla da ilgimi çeken bir kitaptır. Ne kadar Türkiye ve Türklerin ruhunu bana az hissettirse de onun kitabında bir Türk kızının ana karakterlerden biri olarak anlatılıyor olması çok hoşuma gitti.