Her türlü bağımlılık yıkıcı ve kötüdür tabi ki fakat Kumar bağımlılığının gel-gitleriyle ne kadar zarar verici olduğunu birebir yaşamış bir kişi olarak gayet ustaca tanımlıyor büyük üstat. Onun için söylenecek fazla bir söz olduğunu düşünmüyorum. Dostoyevski anlatılmaz,yaşanır...