·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Haziran 2018 12:35 Ağrıdağı Efsanesi...
O kadar güzel, muazzam, şahane bir kitap ki anlatamam. Okurken "şimdi ne olacak, Mahmut Han şimdi ne yapacak, bu güzel aşk nereye varacak" diye düşünüp durdum. Durdum durmasına da sonunda oturup ağlayacaktım. Bir aşk, bir efsane için milyonlarca insan bekledi, tabii bende dahil, hepimiz Mahmut Han'a karşı durduk ve başardık. Ama böyle mi bitecekti Kemal Sadık Gökçeli? Kendimi Ağrıdağı'ndan Küp Golüne atasım var.
Ama anlayın yüreğim çok ağladı ama bu kitabın güzelliğine ağladı. Ben çok sevdim.